Digitalisering verandert de economie en samenleving in snel tempo. En door de coronapandemie is de noodzaak om te digitaliseren alleen maar urgenter geworden. Abflexkracht gaat mee in deze ontwikkelingen en de afgelopen tijd hebben wij grote stappen gezet.
Wij willen graag een laagdrempelige efficiënte dienstverlening voor onze leden, klanten en onze flexwerkers. Een zeer belangrijke schakel hierin is onze online urenregistratiesysteem via de web portal. Ook in deze vernieuwde versie kunnen wij digitaal, transparant én efficiënt de gewerkte uren van de abflexkracht medewerkers (laten) registreren en u als klant/lid kunt deze geregistreerde uren eenvoudig digitaal goedkeuren of afkeuren. Ons urenregistratiesysteem is geïntegreerd met o.a. ons verloningssysteem. Zo kunnen wij verzekeren dat onze medewerkers hun salaris correct en op tijd ontvangen en dat blijft een van de belangrijkste voorwaarde om medewerkers aan ons te binden.
HANDLEIDING/HULP
- Ook in de vernieuwde web portal is het eenvoudig de gewerkte uren van de uitzendkrachten te verwerken. Qua werkwijze zijn er geen echt grote veranderingen.
- Wij hebben een korte handleiding gemaakt die u HIER kunt downloaden.
- Heeft u extra hulp nodig of een vraag? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij abflexkracht of vul het contactformulier aan op de pagina hieronder. Wij helpen u graag!
U kunt inloggen op de abflexkracht web portal via de button INLOGGEN die zichtbaar is op al onze webste pagina's (rechtsbovenaan in het headerbeeld). Uw bestaande wachtwoord en gebruikersnaam zijn ongewijzigd.