Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Alles rondom onze dienstverlening is goed geregeld, daar kunt u van op aan! Toch kan het zijn dat iets niet naar wens is. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons daarom weten wat uw klacht is, zodat we samen naar een juiste oplossing kunnen zoeken. Zo kunnen wij onze dienstverlening aan u steeds verder verbeteren.
Klacht indienen en afhandeling
Iedere uiting van ongenoegen en/of ontevredenheid waaruit blijkt dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan beschouwen wij als klacht. Als uw klacht meer een algemene vraag of verzoek betreft, zullen wij deze ter behandeling doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. U kunt uw klacht indienen door onderstaande online klachtenformulier in te vullen. Onze klachtencoördinator neemt uw klacht dan in behandeling en bespreekt deze met de verantwoordelijke afdeling. Na ontvangst van uw klacht neemt iemand van de verantwoordelijke afdeling binnen twee werkdagen contact met u op. Natuurlijk proberen wij om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk af te handelen. Daar kunt u op rekenen!
Compliment of suggestie
Goede ideeën of een compliment zijn altijd welkom. Heeft u een suggestie waardoor wij ons werk verder kunnen verbeteren? Bent u tevreden over een bepaalde medewerker of dienst? Laat het ons weten!